prosinec 2024 leden 2025 únor 2025 březen 2025 duben 2025 květen 2025 červen 2025 červenec 2025 srpen 2025 září 2025 říjen 2025 listopad 2025 prosinec 2025
přehled výkonů | shrnutí | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Přehled nasazení - leden 2025
 TS 871 a 871A: 854 + 80-29 a 847 PP Hradec Králové

datumTS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Královédatum
1. den2. den3. den1. den2. den3. den4. den
Sp 1821pkSp 1826Sp 1833pkSp 1838Sp 1839pkSp 1844Sp 1845pkOs 5152Sv 5198Sp 1841pkSv 5195pkOs 5151pkSp 1824pk tno-hkhSp 1824Sp 1825pkSp 1830Sp 1829pkSp 1834Sp 1835pkSp 1840Sp 1842Sp 1841pkSp 1843pkOs 20226Sp 1822Sp 1823pkSp 1821pkSp 1828Sp 1827pkSp 1832Sp 1831pkSp 1836Sp 1837pkSp 1842Sp 1842pk tno-hkhSp 1843pkOs 20226Sp 1838Sp 1839pkSp 1844 1 2 3 4
st 1. 1.- - - - - - - - - 854.205
20-29 214
80-29 214
- - - 854.225
20-29 218
80-29 211
          -   -     - - 854.215
20-29 217
80-29 212
        - - - - - -               st 1. 1.
čt 2. 1.  854.225
20-29 218
80-29 211
814.219
814.220
          - - -     -   854.215
20-29 217
80-29 212
        -   - -     - 854.205
20-29 214
80-29 214
            -     - - -         čt 2. 1.
3. 1.      854.215
20-29 217
80-29 212
          - -     -           814.219
814.220
-   - -     - 854.205
20-29 214
80-29 214
          -       - - -         3. 1.
so 4. 1.- - - - - - - - - 814.229
814.230
- - -   854.205
20-29 214
80-29 214
        -   -     - -   854.215
20-29 217
80-29 212
      - - - - - -       854.005 [1] 814.217
814.218 [2]
844.030 [3] 814.251
814.252 [4]
so 4. 1.
ne 5. 1.- - - - - - - - - 854.005
20-29 214
80-29 214
- - - 814.229
814.230
          -   -     - - 854.215
20-29 217
80-29 212
        - - - - - -               ne 5. 1.
po 6. 1.  854.215
20-29 217
80-29 212
854.225
20-29 217
80-29 212
          - -       - 854.205
20-29 215
80-29 211
          -   - -     - 854.005
20-29 214
80-29 214
            -     - - -         po 6. 1.
út 7. 1.  854.005
20-29 214
80-29 214
            - - -     -   854.225
20-29 217
80-29 212
        -   - -     -   854.205
20-29 215
80-29 211
          -     - - -         út 7. 1.
st 8. 1.854.205
20-29 215
80-29 211
              - - -   854.005
20-29 214
80-29 214
-             -   - - 854.225
20-29 217
80-29 212
  -               -     - - -         st 8. 1.
čt 9. 1.          854.215
20-29 217
80-29 212
    - - -     -             - 854.205
20-29 215
80-29 211
- -     -             854.005
20-29 214
80-29 214
-     - - - 814.231
814.232 [5]
814.229
814.230 [6]
    čt 9. 1.
10. 1.  854.225
20-29 214
80-29 214
854.225
20-29 214
80-29 214
854.225
20-29 218
80-29 214
          - -     -   854.215
20-29 217
80-29 212
        -   - -     -   854.205
20-29 215
80-29 211
        -       - - - 843.013 [7]       10. 1.
so 11. 1.- - - - - - - - - 854.205
20-29 215
80-29 211
- - -     854.215
20-29 217
80-29 212
      -   -     - -     854.225
20-29 218
80-29 214
    - - - - - -               so 11. 1.
ne 12. 1.- - - - - - - - - 854.225
20-29 201
80-29 214
- - -       854.205
20-29 215
80-29 211
    -   -     - -       854.215
20-29 217
80-29 212
  - - - - - -               ne 12. 1.
po 13. 1.  854.205
20-29 215
80-29 211
            - -   854.005
20-29 217
80-29 212
  -           854.005
20-29 217
80-29 212
-   - -   854.225
20-29 201
80-29 214
-               -     - - -         po 13. 1.
út 14. 1.854.005
20-29 217
80-29 212
              - - - 854.205
20-29 215
80-29 211
  -             -   - - 854.225
20-29 201
80-29 214
  -               -     - - - 847.048 [8] 743.203 [9]     út 14. 1.
st 15. 1.      854.225
20-29 218
80-29 214
        - - -     -         854.005
20-29 217
80-29 212
  -   - -     -         854.205
20-29 215
80-29 211
    -     - - -         st 15. 1.
čt 16. 1.  854.205
20-29 215
80-29 211
            - - -     -     854.225
20-29 218
80-29 214
      -   - -     -     854.005
20-29 217
80-29 212
        -     - - -         čt 16. 1.
17. 1.854.005
20-29 217
80-29 212
  854.215
20-29 217
80-29 212
            - -     -         854.205
20-29 215
80-29 211
  -   - -     -         854.225
20-29 218
80-29 214
  -       - - -         17. 1.
so 18. 1.- - - - - - - - - 854.225
20-29 218
80-29 214
- - - 854.205
20-29 215
80-29 211
          -   -     - -         854.005
20-29 214
80-29 212
- - - - - -               so 18. 1.
ne 19. 1.- - - - - - - - - 854.205
20-29 215
80-29 211
- - -           854.225
20-29 218
80-29 214
-   -     - - 854.005
20-29 214
80-29 212
        - - - - - -               ne 19. 1.
po 20. 1.854.225
20-29 218
80-29 214
854.225
20-29 218
80-29 214
854.005
20-29 214
80-29 212
          - - 854.005
20-29 214
80-29 212
    -   854.005
20-29 214
80-29 212
854.225
20-29 218
80-29 214
      -   - - 854.205
20-29 215
80-29 211
  -               -     - - - 362.118
814.180
814.181
814.192[10]
      po 20. 1.
út 21. 1.854.210
20-29 215
80-29 211
854.210
20-29 215
80-29 211
854.215
20-29 215
80-29 211
          - - -     -           854.005
20-29 214
80-29 212
- 854.205
20-29 214
80-29 212
- -   854.225
20-29 218
80-29 214
-               -     - - -         út 21. 1.
st 22. 1.854.225
80-29 214
854.225
80-29 214
854.005
20-29 217
80-29 214
          - - - 854.215
20-29 215
80-29 211
  -             -   - - 854.205
20-29 214
80-29 212
  -               -     - - -         st 22. 1.
čt 23. 1.854.205
20-29 214
80-29 212
              - - - 854.005
20-29 217
80-29 214
  -             -   - - 854.215
20-29 215
80-29 211
  -               -     - - -         čt 23. 1.
24. 1.  854.225
20-29 215
80-29 211
854.215
20-29 214
80-29 212
            - -     -   854.210
20-29 214
80-29 212
854.225
20-29 215
80-29 211
      -   - -     -       854.205
20-29 217
80-29 214
    -       - - -         24. 1.
so 25. 1.- - - - - - - - - 854.215
20-29 214
80-29 212
- - -   854.225
20-29 215
80-29 211
        -   -     - -     854.205
20-29 217
80-29 214
    - - - - - -       754.067 [11]       so 25. 1.
ne 26. 1.- - - - - - - - - 854.225
20-29 215
80-29 211
- - - 854.215
20-29 214
80-29 212
          -   -     - - 854.005
20-29 217
80-29 214
        - - - - - -       754.067 [12]       ne 26. 1.
po 27. 1.854.005
20-29 217
80-29 214
              - - 854.210
20-29 218
80-29 212
    -             -   - - 854.225
20-29 215
80-29 211
  -               -     - - -         po 27. 1.
út 28. 1.854.205
20-29 215
80-29 211
814.239
814.240 [13]
854.225
20-29 218
80-29 212
          - - -   854.005
20-29 217
80-29 214 [14]
-             -   - - 854.210
20-29 218
80-29 212 [15]
814.239
814.240 [16]
- 854.205
20-29 215
80-29 211
      854.205
20-29 215
80-29 211
854.215
20-29 215
80-29 211
  -     - - -         út 28. 1.
st 29. 1.854.215
20-29 215
80-29 211
              - - - 854.225
20-29 218
80-29 212
  -             -   - - 854.005
20-29 217
80-29 214
  -               -     - - -         st 29. 1.
čt 30. 1.  854.005
20-29 217
80-29 214
            - - -     - 854.215
20-29 215
80-29 211
          -   - -     - 854.225
20-29 218
80-29 212
            -     - - - 754.060
814.061 pk [17]
754.060
814.104 pk [18]
    čt 30. 1.
31. 1.854.225
20-29 218
80-29 212
854.225
20-29 218
80-29 212
              - -     - 854.005
20-29 217
80-29 214
          -   - -   854.215
20-29 215
80-29 211
-             -       - - -         31. 1.
datumSp 1821pkSp 1826Sp 1833pkSp 1838Sp 1839pkSp 1844Sp 1845pkOs 5152Sv 5198Sp 1841pkSv 5195pkOs 5151pkSp 1824pk tno-hkhSp 1824Sp 1825pkSp 1830Sp 1829pkSp 1834Sp 1835pkSp 1840Sp 1842Sp 1841pkSp 1843pkOs 20226Sp 1822Sp 1823pkSp 1821pkSp 1828Sp 1827pkSp 1832Sp 1831pkSp 1836Sp 1837pkSp 1842Sp 1842pk tno-hkhSp 1843pkOs 20226Sp 1838Sp 1839pkSp 1844 1 2 3 4datum
1. den2. den3. den1. den2. den3. den4. den
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové

[1]Sv 98058 Trutnov hl.n. (11:00) – Pilníkov (11:10), Sv 98059 Pilníkov (11:20) – Trutnov hl.n. (11:30), zkušební jízda po výměně převodovky.
[2]Sv 98080 HK 14:10 - Jaroměř 14:45 - Starkoč 15:03
[3]Sv 98052 ČT 5:58 - HK 7:35
[4]Sv 98083 Starkoč 15:36 - HK
[5]Sv98198 Hradec Králové hl.n - Starkoč
[6]Sv98203 Starkoč - Hradec Králové hl.n.
[7]Sv 98248 Trutnov - Stará Paka
[8]Sv 98186 [Mosty u Jablunkova - Hradec Králové hl.n.]
[9][Sv 98256] Letohrad - Častolovice, s vozem Bdmpee vyřazen z Baltic expresu v Letohradě, dále jako př Os 20216
[10]Sv 98141 (Hradec Králové hl.n - Bohumín), redislokace
[11]Lv 53528 [Trutnov hl.n. - Choceň], Sv 98052 [Choceň (22:28) - Trutnov (23:50)], odvoz neschopné 843.009 do depa
[12]Sv 98078 Trutnov hl.n. (12:30) - Hostinné (12:43), Sv 98079 Hostinné (13:05) - Trutnov (13:20)
[13]Letohrad - Doudleby nad Orlicí 854 205+20-29 215+80-29 212, Doudleby nad Orlicí - Týniště nad Orlicí 814 239/240, dále vlak odřeknut.
[14]Ze Žamberka na přípřeži neschopný trilobit od 1822.
[15]V Žamberku neschopnost 854 210-2, dále vlak odřeknut a souprava přepravena do HK na přípřeži vlaku 1824, místo 814.2.
[16]Hradec Králové hl.n - Doudleby nad Orlicí 814 239/240, Doudleby nad Orlicí - Letohrad 854 205+20-29 215+80-29 211.
[17]Sv 98041 [Trutnov hl.n. - Teplice n. Metují - Náchod]
[18]Sv 98042 [Náchod - Teplice n. Metují - Trutnov hl.n.]