| Umlauf am 13. 12.: | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - | - | - | - | ||
| Di 1. 4. | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.210 + 201 + 854.215 Sl 854.210 + 201 + 80-29 214 [1] | 854.005 + 214 + 80-29 211 | Di 1. 4. | ||||
| Mi 2. 4. | 854.225 + 214 + 80-29 211 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.210 + 201 + 80-29 214 | Mi 2. 4. | ||||
| Do 3. 4. | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.225 + 214 + 80-29 211 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | Do 3. 4. | ||||
| Fr 4. 4. | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.225 + 214 + 80-29 211 | Fr 4. 4. | ||||
| Sa 5. 4. | 854.005 + 218 + 80-29 212 | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | Sa 5. 4. | ||||
| So 6. 4. | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.005 + 218 + 80-29 212 | 854.210 + 201 + 80-29 214 | So 6. 4. | ||||
| Mo 7. 4. | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.005 + 218 + 80-29 212 | 854.205 + 215 + 80-29 213 | Mo 7. 4. | ||||
| Di 8. 4. | 854.205 + 215 + 80-29 213 | 854.215 + 201 + 80-29 214 | 854.005 + 218 + 80-29 212 | 704.012 [2] | Di 8. 4. | |||
| Mi 9. 4. | 854.005 + 218 + 80-29 212 854.205 + 214 + 80-29 212 [3] | 854.210 + 215 + 80-29 213 | 854.215 + 201 + 80-29 214 | Mi 9. 4. | ||||
| Do 10. 4. | 854.215 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 854.210 + 215 + 80-29 213 | 810.124 [4] | Do 10. 4. | |||
| Fr 11. 4. | 854.210 + 215 + 854.225 Sl | 854.215 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 814.104 [5] | Fr 11. 4. | |||
| Sa 12. 4. | 854.210 + 215 + 80-29 211 | 854.215 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 847.040 Vl + 847.045 [6] | Sa 12. 4. | |||
| So 13. 4. | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 854.210 + 215 + 80-29 211 | 854.215 + 218 + 80-29 213 | So 13. 4. | ||||
| Mo 14. 4. | 854.005 + 218 + 80-29 213 | 854.210 + 215 + 80-29 211 814.231 + 814.232 854.225 + 215 + 80-29 211 [7] | 854.205 + 214 + 80-29 212 | Mo 14. 4. | ||||
| Di 15. 4. | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 854.005 + 218 + 80-29 213 | 854.225 + 215 + 80-29 211 | Di 15. 4. | ||||
| Mi 16. 4. | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 214 + 80-29 212 | 854.005 + 218 + 80-29 213 | 843.010 [8] | Mi 16. 4. | |||
| Do 17. 4. | 854.005 + 218 + 80-29 213 854.225 Vl + 854.005 + 218 + 80-29 213 854.225 + 218 + 80-29 213 [9] | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.205 + 214 + 80-29 212 | Do 17. 4. | ||||
| Fr 18. 4. [10] | 640.233 [11] | 854.210 + 201 + 80-29 214 640.233 [12] | 854.225 + 218 + 80-29 213 640.233 [13] | Fr 18. 4. [10] | ||||
| Sa 19. 4. [10] | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 854.225 + 218 + 80-29 213 | 640.232 [14] | Sa 19. 4. [10] | ||||
| So 20. 4. [10] | 854.225 + 218 + 80-29 213 ! | 854.210 + 201 + 80-29 214 ! | 854.210 + 201 + 80-29 214 ! | So 20. 4. [10] | ||||
| Mo 21. 4. [10] | 854.204 + 215 + 80-29 211 | 854.225 + 218 + 80-29 213 | 843.009 [15] | 843.012 + 004 [16] | 843.013 [17] | Mo 21. 4. [10] | ||
| Di 22. 4. | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.204 + 215 + 80-29 211 | 854.225 + 218 + 80-29 213 | 754.030 Vl + 754.067 [18] | Di 22. 4. | |||
| Mi 23. 4. | 854.205 + 218 + 80-29 213 | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.204 + 215 + 80-29 211 | Mi 23. 4. | ||||
| Do 24. 4. | 854.204 + 215 + 80-29 211 854.204 + 215 + 80-29 211 + 714.012 Sl 854.225 + 215 + 80-29 211 [19] | 854.205 + 218 + 80-29 213 | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 814.104 [20] | Do 24. 4. | |||
| Fr 25. 4. | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.225 + 215 + 80-29 211 | 854.205 + 218 + 80-29 213 | Fr 25. 4. | ||||
| Sa 26. 4. | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.225 + 215 + 80-29 211 | 854.205 + 218 + 80-29 214 | 847.038 [21] | 847.038 Vl + 847.045 [22] | 854.005 [23] | Sa 26. 4. | |
| So 27. 4. | 854.005 + 218 + 80-29 214 | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.225 + 215 + 80-29 211 | So 27. 4. | ||||
| Mo 28. 4. | 854.205 + 215 + 80-29 211 | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.005 + 218 + 80-29 214 | 754.067 Vl + 814.055 [24] | Mo 28. 4. | |||
| Di 29. 4. | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 211 | 854.210 + 214 + 80-29 212 | Di 29. 4. | ||||
| Mi 30. 4. | 854.210 + 214 + 80-29 212 | 854.225 + 218 + 80-29 214 | 854.205 + 215 + 80-29 211 | Mi 30. 4. | ||||
| Umlauf am 13. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
| 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
| TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové | |||||||
| [1] | Züge 1830, 1840: 854.210 + 20-29 201 + 854.215 Sl Zug 1841: 854.210 + 20-29 201 + 80-29 214 |
| [2] | Rediskolace do SS Trutnov. Lv 98249 Praha - Trutnov. |
| [3] | Zug 1826: 854.005 + 20-29 218 + 80-29 212 Züge 1833, 1838: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212 |
| [4] | Sv 98002 Trutnov - Liberec (redislokace) |
| [5] | Sv 98169 / 98179 Trutnov - Praha jih - Trutnov |
| [6] | Sv 98207 Ostroměř - Trutnov ( odvoz nesch. 847.045 do depa ) |
| [7] | Zug 1824: 854.210 + 20-29 215 + 80-29 211 Züge 1825, 1830: 814.231 + 814.232 Zug 1829: 854.225 + 20-29 215 + 80-29 211 |
| [8] | Sv 98197 Náchod - Trutnov |
| [9] | Zug 1826: 854.005 + 20-29 218 + 80-29 213 Zug 1839: 854.005 + 20-29 218 + 80-29 213, pozn: Ukončen v Potštějně Zug 1844: 854.225 Vl + 854.005 + 20-29 218 + 80-29 213, pozn: Výchozí z Potštejna Zug 1845: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 213 |
| [10] | výluka Týniště n/O - Častolovice |
| [11] | Zug 1841: Hradec Králové - Týniště nad orlicí |
| [12] | Zug 1830: 854.210 + 20-29 201 + 80-29 214 Zug 20226: 640.233, pozn: Týniště nad Orlicí - Hradec Králové |
| [13] | Zug 1827: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 213 Zug 1844: 640.233, pozn: Týniště nad Orlicí - Hradec Králové |
| [14] | Místo vlaku 18xx v úseku Hradec Králové hl.n. - Týniště n/O a zpět |
| [15] | Sv 98029 Náchod (14:58) – Trutnov hl.n. (15:51), stažení neschopného vozidla od vlaku 1884 na opravu do Trutnova. |
| [16] | Sv 98289 Trutnov hl.n. (10:11) – Náchod (11:02), výměna souprav v žst Náchod pro vlak Sp 1893. |
| [17] | Sv 98027 Trutnov hl.n. (14:11) – Náchod (15:16), náhradní vozidlo pro vlak Sp 1895. |
| [18] | Do Prahy na soustruh |
| [19] | Zug 1826: 854.204 + 20-29 215 + 80-29 211 Zug 1838: 854.204 + 20-29 215 + 80-29 211 + 714.012 Sl, pozn: 714.012 z Týniště do Hradce Zug 1839: 854.225 + 20-29 215 + 80-29 211 |
| [20] | Sv 98270 / 98269 Trutnov - Pilníkov - Trutnov (zkušební jízda) |
| [21] | Sv 98221 Trutnov hl.n. - Trutnov střed ( pro nesch. 847.045 ) |
| [22] | Sv 98222 Trutnov střed - Trutnov hl.n. |
| [23] | Sv 98230 / 98231 Trutnov - Pilníkov - Trutnov ( zkušební jízda ) |
| [24] | Sv 98019 [Chlumec n. Cidlinou - Stará Paka - Trutnov] |