december 2024 január 2025 február 2025 marec 2025 apríl 2025 máj 2025 jún 2025 júl 2025 august 2025 september 2025 október 2025 november 2025 december 2025
prehľad výkonov | úplný výpis | iné sledovačky | Facebook sledovaček | administrácia | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Prehľad nasadenia - marec 2025
 TS 871 a 871A: 854 + 80-29 a 847 PP Hradec Králové

obeh pre
13. 12.:
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Královédátum
1. deň2. deň3. deň1. deň2. deň3. deň4. deň
-------
so 1. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.210 + 217 + 80-29 212 854.215 + 218 + 80-29 211         so 1. 3.
ne 2. 3.854.215 + 218 + 80-29 211 854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 217 + 80-29 212         ne 2. 3.
po 3. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 217 + 80-29 212 854.215 + 218 + 80-29 211         po 3. 3.
ut 4. 3.854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 211         ut 4. 3.
st 5. 3.854.215 + 218 + 80-29 211
854.017 + 218 + 80-29 211
[1]
854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213         st 5. 3.
št 6. 3.854.005 + 215 + 80-29 213
854.215 + 215 + 80-29 213
[2]
854.017 + 218 + 80-29 211 854.205 + 214 + 80-29 212         št 6. 3.
pi 7. 3.854.210 + 217 + 854.205 pk 854.215 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211         pi 7. 3.
so 8. 3.854.205 + 214 + 80-29 212 854.215 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211 814.054 + 814.221 + 814.222 [3] 362.118 + 814.151 pk [4]     so 8. 3.
ne 9. 3.854.210 + 218 + 80-29 211 854.205 + 214 + 80-29 212 854.215 + 215 + 80-29 213         ne 9. 3.
po 10. 3.854.215 + 215 + 80-29 213 854.205 + 214 + 80-29 212 854.210 + 218 + 80-29 211         po 10. 3.
ut 11. 3.854.210 + 218 + 80-29 211
854.205 + 214 + 80-29 212
[5]
854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 214 + 80-29 212
814.239 + 814.240
[6]
        ut 11. 3.
st 12. 3.854.017 + 218 + 80-29 211
854.225 + 218 + 80-29 211 + 854.017 pk
854.017 + 218 + 80-29 211
[7]
854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213         st 12. 3.
št 13. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211 854.225 + 214 + 80-29 212         št 13. 3.
pi 14. 3.854.225 + 214 + 80-29 212
854.215 + 218 + 80-29 211
[8]
854.205 + 217 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211
854.005 + 214 + 80-29 212
[9]
        pi 14. 3.
so 15. 3.854.215 + 214 + 80-29 211 854.205 + 217 + 80-29 213 854.005 + 215 + 80-29 212         so 15. 3.
ne 16. 3.854.005 + 215 + 80-29 212 854.215 + 214 + 80-29 211 854.205 + 217 + 80-29 213         ne 16. 3.
po 17. 3.854.205 + 217 + 854.225 pk
854.225 + 217 + 80-29 214
[10]
854.215 + 214 + 80-29 211 854.005 + 215 + 80-29 212         po 17. 3.
ut 18. 3.854.005 + 218 + 80-29 212
854.017 + 218 + 854.205 pk
[11]
854.225 + 217 + 80-29 214 854.215 + 214 + 80-29 211         ut 18. 3.
st 19. 3.854.005 + 214 + 80-29 211
854.205 + 218 + 80-29 213
[12]
854.205 + 218 + 854.017 pk
854.005 + 214 + 80-29 211
[13]
854.225 + 217 + 80-29 214         st 19. 3.
št 20. 3.854.225 + 217 + 80-29 214 854.205 + 218 + 80-29 213 854.005 + 214 + 80-29 211         št 20. 3.
pi 21. 3.854.005 + 214 + 80-29 211 854.225 + 217 + 80-29 214 854.205 + 218 + 80-29 213         pi 21. 3.
so 22. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.225 + 217 + 80-29 214 854.005 + 214 + 80-29 211         so 22. 3.
ne 23. 3.854.215 + 218 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 213 854.225 + 214 + 80-29 211         ne 23. 3.
po 24. 3.854.225 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 212 814.058 [14]       po 24. 3.
ut 25. 3.854.215 + 218 + 80-29 212 854.225 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213         ut 25. 3.
st 26. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 212 854.225 + 214 + 80-29 211 754.050 [15]       st 26. 3.
št 27. 3.854.005 + 214 + 80-29 211
854.205 + 215 + 80-29 213
[16]
854.205 + 215 + 80-29 213
854.005 + 214 + 80-29 211
[17]
854.215 + 218 + 80-29 212 754.059 [18] 640.109 [19]     št 27. 3.
pi 28. 3.854.215 + 201 + 80-29 214
854.205 + 215 + 80-29 213
[20]
854.205 + 215 + 80-29 213
814.251 + 814.252
854.210 + 201 + 80-29 214
[21]
854.005 + 214 + 80-29 211         pi 28. 3.
so 29. 3.854.005 + 214 + 80-29 211 854.210 + 201 + 80-29 214 854.205 + 215 + 80-29 213
854.205 + 215 + 80-29 213 + 714.201 pk
854.205 + 215 + 80-29 213
[22]
714.219 pr + 714.201 [23]       so 29. 3.
ne 30. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.005 + 214 + 80-29 211 854.210 + 201 + 80-29 214 743.214 + 163.234 nč + 854.204 nč + 810.059[24]       ne 30. 3.
po 31. 3.854.215 + 201 + 854.210 pk 854.005 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213         po 31. 3.
obeh pre
13. 12.:
-------dátum
1. deň2. deň3. deň1. deň2. deň3. deň4. deň
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové

[1]vlak 1821: 854.215 + 20-29 218 + 80-29 211
vlak 1833: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
[2]vlak 1826: 854.005 + 20-29 215 + 80-29 213
vlak 1833: 854.215 + 20-29 215 + 80-29 213
[3]Sv 98035 Trutnov hl.n. (6:06) – Veselí nad Moravou (14:13), 814.221+814.222 jako Sv 98208 ze žst. Hradce Králové hl.n. do žst. Praha jih na soustruh, 203. kolej.
[4]Sv 98290 Česká Třebová (8:19) – Hradec Králové hl.n. (10:15).
[5]vlak 1821: 854.210 + 20-29 218 + 80-29 211
vlak 1845: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212, pozn: Z Hradce 854.210 + 80-29.211 neschopná mezi Třebechovicemi a Týništěm. V úseku Týniště - Letohrad 854.205 + 80-29.212
vlak 5152: -, pozn: NAD
[6]vlaky 1822, 1842: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212
vlak 20226: 814.239 + 814.240
[7]vlak 1826: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
vlak 1833: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 + 854.017 pk
vlak 1839: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
[8]vlak 1826: 854.225 + 20-29 214 + 80-29 212
vlak 1833: 854.215 + 20-29 218 + 80-29 211
[9]vlak 1823: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
vlaky 1827, 1832, 1831, 1836: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 212
[10]vlak 1826: 854.205 + 20-29 217 + 854.225 pk
vlak 1833: 854.225 + 20-29 217 + 80-29 214
[11]vlak 1821: 854.005 + 20-29 218 + 80-29 212
vlak 1833: 854.017 + 20-29 218 + 854.205 pk
[12]vlak 1826: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
vlak 1838: 854.205 + 20-29 218 + 80-29 213
[13]vlaky 1824, 1830: 854.205 + 20-29 218 + 854.017 pk
vlak 1829: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
[14]Sv 11311 Stará Paka - Trutnov
[15]Sv 98189 [Trutnov - Praha jih]
[16]vlaky 1826, 1833, 1838, 1839: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
vlak 1845: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[17]vlak 1829: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
vlak 1841: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
[18]Sv 98006 / 98007 Trutnov - Pilníkov - Trutnov (zkušební jízda)
[19]Sv98061 Šumperk - Hradec Králové hl.n.
[20]vlak 1821: 854.215 + 20-29 201 + 80-29 214
vlak 1833: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[21]vlaky 5151, 1829: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
vlaky 1834, 1840: 814.251 + 814.252
vlak 1841: 854.210 + 20-29 201 + 80-29 214
[22]vlak 1828: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
vlak 1827: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213 + 714.201 pk
vlak 1832: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[23]Sv 98136 Dolní Lipka (12:23) –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Hradec Králové hl.n. (14:17), Legiovlak, z Dolní Lipky do Litic nad Orlicí 714 201, dále s přípřeží 714 219 (porucha 714 201).
[24]Lv/Sv 52242 Moravská Třebová 12:45 - Č. Třebová 15:16 (dobere 163, zelené Gbs (zetka),854, 810) - Týniště n. O. 16:42 - HK (odvěsí 854,810) - Nymburk 20:43 (dobere Bbdgmee, Bee, ARmpee, 2 Bmz) - Praha ONJ 22:14, redislokace 163.234 do SS Praha Vršovice