Dezember 2024 Januar 2025 Februar 2025 März 2025 April 2025 Mai 2025 Juni 2025 Juli 2025 August 2025 September 2025 Oktober 2025 November 2025 Dezember 2025
Leistungsübersicht | Einzelansicht | weitere Umlaufpläne | Facebook sledovaček | Administrator | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Einsatzübersicht - März 2025
 TS 871 a 871A: 854 + 80-29 a 847 PP Hradec Králové

Umlauf am
13. 12.:
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec KrálovéDatum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag3. Tag4. Tag
-------
Sa 1. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.210 + 217 + 80-29 212 854.215 + 218 + 80-29 211         Sa 1. 3.
So 2. 3.854.215 + 218 + 80-29 211 854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 217 + 80-29 212         So 2. 3.
Mo 3. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 217 + 80-29 212 854.215 + 218 + 80-29 211         Mo 3. 3.
Di 4. 3.854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 211         Di 4. 3.
Mi 5. 3.854.215 + 218 + 80-29 211
854.017 + 218 + 80-29 211
[1]
854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213         Mi 5. 3.
Do 6. 3.854.005 + 215 + 80-29 213
854.215 + 215 + 80-29 213
[2]
854.017 + 218 + 80-29 211 854.205 + 214 + 80-29 212         Do 6. 3.
Fr 7. 3.854.210 + 217 + 854.205 Sl 854.215 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211         Fr 7. 3.
Sa 8. 3.854.205 + 214 + 80-29 212 854.215 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211 814.054 + 814.221 + 814.222 [3] 362.118 + 814.151 Sl [4]     Sa 8. 3.
So 9. 3.854.210 + 218 + 80-29 211 854.205 + 214 + 80-29 212 854.215 + 215 + 80-29 213         So 9. 3.
Mo 10. 3.854.215 + 215 + 80-29 213 854.205 + 214 + 80-29 212 854.210 + 218 + 80-29 211         Mo 10. 3.
Di 11. 3.854.210 + 218 + 80-29 211
854.205 + 214 + 80-29 212
[5]
854.005 + 215 + 80-29 213 854.205 + 214 + 80-29 212
814.239 + 814.240
[6]
        Di 11. 3.
Mi 12. 3.854.017 + 218 + 80-29 211
854.225 + 218 + 80-29 211 + 854.017 Sl
854.017 + 218 + 80-29 211
[7]
854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 215 + 80-29 213         Mi 12. 3.
Do 13. 3.854.005 + 215 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211 854.225 + 214 + 80-29 212         Do 13. 3.
Fr 14. 3.854.225 + 214 + 80-29 212
854.215 + 218 + 80-29 211
[8]
854.205 + 217 + 80-29 213 854.017 + 218 + 80-29 211
854.005 + 214 + 80-29 212
[9]
        Fr 14. 3.
Sa 15. 3.854.215 + 214 + 80-29 211 854.205 + 217 + 80-29 213 854.005 + 215 + 80-29 212         Sa 15. 3.
So 16. 3.854.005 + 215 + 80-29 212 854.215 + 214 + 80-29 211 854.205 + 217 + 80-29 213         So 16. 3.
Mo 17. 3.854.205 + 217 + 854.225 Sl
854.225 + 217 + 80-29 214
[10]
854.215 + 214 + 80-29 211 854.005 + 215 + 80-29 212         Mo 17. 3.
Di 18. 3.854.005 + 218 + 80-29 212
854.017 + 218 + 854.205 Sl
[11]
854.225 + 217 + 80-29 214 854.215 + 214 + 80-29 211         Di 18. 3.
Mi 19. 3.854.005 + 214 + 80-29 211
854.205 + 218 + 80-29 213
[12]
854.205 + 218 + 854.017 Sl
854.005 + 214 + 80-29 211
[13]
854.225 + 217 + 80-29 214         Mi 19. 3.
Do 20. 3.854.225 + 217 + 80-29 214 854.205 + 218 + 80-29 213 854.005 + 214 + 80-29 211         Do 20. 3.
Fr 21. 3.854.005 + 214 + 80-29 211 854.225 + 217 + 80-29 214 854.205 + 218 + 80-29 213         Fr 21. 3.
Sa 22. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.225 + 217 + 80-29 214 854.005 + 214 + 80-29 211         Sa 22. 3.
So 23. 3.854.215 + 218 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 213 854.225 + 214 + 80-29 211         So 23. 3.
Mo 24. 3.854.225 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 212 814.058 [14]       Mo 24. 3.
Di 25. 3.854.215 + 218 + 80-29 212 854.225 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213         Di 25. 3.
Mi 26. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.215 + 218 + 80-29 212 854.225 + 214 + 80-29 211 754.050 [15]       Mi 26. 3.
Do 27. 3.854.005 + 214 + 80-29 211
854.205 + 215 + 80-29 213
[16]
854.205 + 215 + 80-29 213
854.005 + 214 + 80-29 211
[17]
854.215 + 218 + 80-29 212 754.059 [18] 640.109 [19]     Do 27. 3.
Fr 28. 3.854.215 + 201 + 80-29 214
854.205 + 215 + 80-29 213
[20]
854.205 + 215 + 80-29 213
814.251 + 814.252
854.210 + 201 + 80-29 214
[21]
854.005 + 214 + 80-29 211         Fr 28. 3.
Sa 29. 3.854.005 + 214 + 80-29 211 854.210 + 201 + 80-29 214 854.205 + 215 + 80-29 213
854.205 + 215 + 80-29 213 + 714.201 Sl
854.205 + 215 + 80-29 213
[22]
714.219 Vl + 714.201 [23]       Sa 29. 3.
So 30. 3.854.205 + 215 + 80-29 213 854.005 + 214 + 80-29 211 854.210 + 201 + 80-29 214 743.214 + 163.234 Wl + 854.204 Wl + 810.059 Wl [24]       So 30. 3.
Mo 31. 3.854.215 + 201 + 854.210 Sl 854.005 + 214 + 80-29 211 854.205 + 215 + 80-29 213         Mo 31. 3.
Umlauf am
13. 12.:
-------Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag3. Tag4. Tag
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové

[1]Zug 1821: 854.215 + 20-29 218 + 80-29 211
Zug 1833: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
[2]Zug 1826: 854.005 + 20-29 215 + 80-29 213
Zug 1833: 854.215 + 20-29 215 + 80-29 213
[3]Sv 98035 Trutnov hl.n. (6:06) – Veselí nad Moravou (14:13), 814.221+814.222 jako Sv 98208 ze žst. Hradce Králové hl.n. do žst. Praha jih na soustruh, 203. kolej.
[4]Sv 98290 Česká Třebová (8:19) – Hradec Králové hl.n. (10:15).
[5]Zug 1821: 854.210 + 20-29 218 + 80-29 211
Zug 1845: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212, pozn: Z Hradce 854.210 + 80-29.211 neschopná mezi Třebechovicemi a Týništěm. V úseku Týniště - Letohrad 854.205 + 80-29.212
Zug 5152: -, pozn: NAD
[6]Züge 1822, 1842: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212
Zug 20226: 814.239 + 814.240
[7]Zug 1826: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
Zug 1833: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211 + 854.017 Sl
Zug 1839: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
[8]Zug 1826: 854.225 + 20-29 214 + 80-29 212
Zug 1833: 854.215 + 20-29 218 + 80-29 211
[9]Zug 1823: 854.017 + 20-29 218 + 80-29 211
Züge 1827, 1832, 1831, 1836: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 212
[10]Zug 1826: 854.205 + 20-29 217 + 854.225 Sl
Zug 1833: 854.225 + 20-29 217 + 80-29 214
[11]Zug 1821: 854.005 + 20-29 218 + 80-29 212
Zug 1833: 854.017 + 20-29 218 + 854.205 Sl
[12]Zug 1826: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
Zug 1838: 854.205 + 20-29 218 + 80-29 213
[13]Züge 1824, 1830: 854.205 + 20-29 218 + 854.017 Sl
Zug 1829: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
[14]Sv 11311 Stará Paka - Trutnov
[15]Sv 98189 [Trutnov - Praha jih]
[16]Züge 1826, 1833, 1838, 1839: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
Zug 1845: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[17]Zug 1829: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
Zug 1841: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 211
[18]Sv 98006 / 98007 Trutnov - Pilníkov - Trutnov (zkušební jízda)
[19]Sv98061 Šumperk - Hradec Králové hl.n.
[20]Zug 1821: 854.215 + 20-29 201 + 80-29 214
Zug 1833: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[21]Züge 5151, 1829: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
Züge 1834, 1840: 814.251 + 814.252
Zug 1841: 854.210 + 20-29 201 + 80-29 214
[22]Zug 1828: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
Zug 1827: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213 + 714.201 Sl
Zug 1832: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 213
[23]Sv 98136 Dolní Lipka (12:23) –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Hradec Králové hl.n. (14:17), Legiovlak, z Dolní Lipky do Litic nad Orlicí 714 201, dále s přípřeží 714 219 (porucha 714 201).
[24]Lv/Sv 52242 Moravská Třebová 12:45 - Č. Třebová 15:16 (dobere 163, zelené Gbs (zetka),854, 810) - Týniště n. O. 16:42 - HK (odvěsí 854,810) - Nymburk 20:43 (dobere Bbdgmee, Bee, ARmpee, 2 Bmz) - Praha ONJ 22:14, redislokace 163.234 do SS Praha Vršovice